marți, 2 iunie 2009

Cred ca am terminat!...what now?

Azi o fost o zi cu emotii!...ultima zi in calitate de coordonator PR..in calitate de Secretar General si in calitate de ASPR-ista infocata.....azi cobor din acel nor fain dupa 2 mandate cu mai multe bune decat rele.....si tot scriu asta ca sa constientizez...ma urmeaza Andra pe care o felicit...o incurajez si ii doresc experiente macar la fel de faina cum au fost ale mele in aceasta organizatie si pe acel post!!!...Is impacata cu ce am facut si is convinsa ca ASPR va creste tot mai mult de acum inainte...am lasat in urma o super echipa de PR-isti magnifici.

La prezentarea raportului..si mai ales la partea de multumiri am reusit sa nu plang (noroc ca am decis chestia asta la ultima sedinta de bord)...as fi putut sa vorbesc numa eu 2 ore ...dar deh..timpu e pretios...si multe persoane aveau multe de spus......inca o data...va multumesc...echipei de PR...ASPR-ului...fetelor din bord - am fost o echipa bestiala...acum ramanem doar bune pretene si impartasim episoade maniacale..povesti de dragoste..barfe despre noul bord (hahahaaaaaaaaaaa...cat imi doream asta..ar fi fost culmea sa ma barfesc pe mine)...nush naspa...doar invidioasa...dar chill....oricand vin in ajutorul si sprijinul vostru..trebe numa sa mi le solicitati...si vin fuga fuga!!!...oricand..orice pt ASPR!!!

Mnoh gata...ca e tarziu...vb agramatical si incoerent....emotiile astea....si maine tre sa invat la Consiliere si Orientare in Cariera...ca sa vezi!!!....a naibii soarta cum le aranjeaza ea pe toate!!!


Evident ca am primit un afis...colaj de poze de la echipa PR...si is mandra..ma duc sa il lipesc pe perete si dupa somnnnnnnnnn!!!

P.S...Acum sunt fosta ASPR-ista????....hmmmmmmm..ciudat...

va puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuup

5 comentarii:

Anca spunea...

Nu, Ioana, nu esti fosta ASPR-ista, doar fosta coordonatoare de PR...then, it's only up to you!
Te imbratisez!!!

Eu.. spunea...

yeiiiiiiiiiiiiiii :D..Anca o sa pot veni la sedinte pe educational :D

Andra Magda spunea...

hehe... multu` Ioana.... am avut de la cine invata :D .. te pup

Léda spunea...

Fosta ASPR-ista???? Nu ti se rup degetele sa scri asta??
Ei ei..doar ce crezi ca ii prost ASPR-ul sa nu se foloseasca de alumni? =))
Si vezi ca luni ai sedinta de bord ca deah...nu ai crezut ca scapi asa de usor.

P.S. Cu noua ta facultate daca te bagi in alta organizatie care nu se numeste ASPR, o sa imprumut cutitul de la Diana! :P

Eu.. spunea...

Leda draga...imi pui sub semnul intrebarii fidelitatea??????????....ASPR-ista voi fi mereu...nu tradez firma asta :)) :*