duminică, 24 octombrie 2010

Dezvoltarea inseamna disconfort!


Este modul meu preferat de a definii dezvoltarea.

Nu o sa inteleg niciodata persoanele care refuza sa investeasca in propria persoana, care evita sa se dezvolte profesional dar mai ales personal, desi au la indemana toate resursele, ocaziile sau instrumentele necesare.

Da..este foarte adevarat ca nu ne place mereu sa incercam lucruri noi, sau ni se pare dificil si peste putinta ... in afara proximei dezvoltari.... evitam sa iesim din zona de confort, sa crestem, sa ne perfectionam, sa invatam lucruri noi, fie pentru ca nu le consideram pe moment ca fiind utile sau pentru ca ne consolam cu ideea ca mai este timp indeajuns si folosim ca si mecanism de apararea, intelctualizari de genul "Cat traim, invatam"....problema este aici.....de ce sa aman o lectie pe maine sau pe "cat oi traii", daca pot face asta AZI.

Nu ne place ideea de schimbare substantiala, si vorbim aici de schimbari a unor comportamente nu doar deficitare unde este necesara optimizarea ci de acele comportamente care ii lezeaza pe cei din jur dar si pe noi mai mult sau mai putin indirect....Si poate schimbarea totala nu exista, poate invatam doar sa ne camuflam tot mai bine defectele....dar si pentru asta trebuie sa invatam, trebuie sa dezvoltam un set de comportamente pentru a ne corecta imperfectiunile....cumva, tot acolo ajungem.....trebuie sa facem lucruri care ne scot din zona de confort, care ne creeaza o stare de nesiguranta, neincredere, rusine, frustrare si poate chiar panica.

Knowing this...sunt si mai mandra si entuziasmata ca lucrez cu Radu la un program de formare care presupune plasarea participantilor in afara zonei de confort in proportie de 60% din timpul trainingului; ....aveam o vorba, care se referea evident la altceva.."tre sa doara, altfel nu conteaza"...si acum, adaptat aici - "tre sa fie inconfortabil, altfel nu se produce schimbare!"

Abea astept trainingul de Seductie de la Cluj, in perioada 30 - 31 octombrie a.c. (inscrieri aici) si pe cel din Brasov in perioada 6 si 7 noiembrie a.c. (inscrieri aici)


Ne vedem in afara zonei de confort ;)

3 comentarii:

BogdiP spunea...

ma faci sa imi chiar para rau ca nu sunt in tara sa mai vin odata... :p

...dar fug la piscina sa imi treaca :))

cum mai esti?

Eu.. spunea...

Hey hey hey,

Ma pregatesc pt training-ul din week-end-ul acesta:D si in rest...pretty good...

Multumesc :)

radiowhisper.com spunea...

Hristos a inviat!
Eu sunt Vlad, unul dintre membri Radio Whisper - un radio antimanele dedicat bloggerilor şi nu numai.
Am găsit întâmplător blogul tău, am citit câteva articole şi nu am vrut să ies înainte să te felicit – mi-a plăcut mult ce am găsit aici. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doresti, poţi să ne recomanzi orice articol, iar noi îl vom promova.
Ne-ar face plăcere să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
M-am gândit aşadar să vin cu o propunere:
Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piese necenzurate. Avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă cât mai complexă de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că poate ai vrea sa ni te alături şi să colaborăm (binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place). Dorim de asemenea să îţi luăm un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultatorilor noştri.
Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul asculta_whisper sau un e-mail, tot la asculta_whisper@yahoo.com, pentru a discuta mai multe.

www.radiowhisper.com
Multumesc,
Cu stimă Vlad!