luni, 8 septembrie 2008

Home Alone 5

Well, am decis sa imi reiau activitatea de a-mi imprastia insufiecienta existenta pe acest nou blogg, prin intermediul unor relatari pulsate de o doza considerabila de imaginatie, ca doar deh, sunt o impatimita a cartilor ce fac parte din colectia "Fction" coordonata de VIP-ul editurilor,... exact, ma refer la Humanitas (ca sa nu uit ,calduros va recomand "Plansul lui Nietzsche", Irvin D. Yalom). ;)

VA mint si ma mint! Nu abandonezi un lucru (vechiul blogg) ca sa il refaci pe alta adresa, doar de dragul de a fi in pas cu moda (blogger),de a te baga in seama, de a te elibera de ganduri sau de a debita lucruri insignifiante pentru tine, asadar....dupa o vara nelipsita de prieteni, participari la evenimente, rol de gazda, inconjurata de prieteni...brusc am ramas singura (in casa), lucra care inaintea verii nu ma incomoda absolut deloc, ba mai mult, manifestam o tendinta constanta pentru acest lucru....bizzarrr!!! asa mi-am spus si eu..dar se pare ca numeroasele trairi experimentate alaturi de prieteni, realmente creeaza legaturi puternice intre acestia, si implicit te schimba....de e bine sau rau, raportandu-ma strict la ideea de acceptarea naturala de a sta singur indelung in casa, cred inca ca e subiect bun de dezbatere.

Prin urmare, bulversata fiind de noile sentimente si remarci constatate pe parcursul acestei zile (cat am stat singura), am ajuns la conluzia sau mai bine zis ma plesnit ideea cum ca involuntar am fost supusa poate unei terapii cognitiv comportamentale ;) concret, Aly si Leda au reusit sa ma determine sa caut prezenta oamenilor dragi, ba mai mult, chiar au modificat considerabil gandurile mele asupra acestui aspect!(ptr cei care suntem in tema, surprindeti cu siguranta mai clar cum a avut loc aceasta forma de terapie asupra mea ca si subiect/participant cu ganduri "alese"). SOoo dear friends, cel mai probabil ca trebe sa va multumesc pentru asta....baiu este insa...amu ce fac? Alina e acasa, Ramo lucreaza, Cata e in Italia, Diana probabil ascute cutitul si voiiiiiii in drum spre Sfintu Gheorghe!!!....eu singura acasa ma cert cu VH1 si MTV, ma impiedic in lucruri ce nu imi apartin si mai grav.....ma impiedic in ganduri ce drept sa spun (asta ca sa fiu naspa ca doar asa ma stiti!:D), astept ca pana maine de asemenea sa nu imi mai apartina....ca altfel trebe careva sa renuntati la locul de camin :P

However, se pregateste la Sfintu` urmatorul Teambuilding ASPR, deci de miercuri bifam o problema ca fiind rezolvata.

Pentru final va reamintesc ca acest blog va avea de cele mai multe ori inteles numai pentru mine dar mai cu seama faptul ca este dedicat surselor mele principale de energie: ASPR-ului si prietenilor! :)

P.S. Titlul este o forma de a evidentia esenta acestui post, nu am de gand sa continui lantul de nazbatii consacrate in mult prea cunoscutul film cu acelasi nume ...si da recunosc...am adaugat 5-ul numa ca sa va atrag atentia.....in cazul in care nu imi face Diana o vizita, chiar va domina pacea si linistea (prietenii stiu de ce).:P

Adioa pana la revedere! :*

4 comentarii:

Andra Magda spunea...

hahaha.. uite ca o avem si pe Ioana printre noi :))

Ali Gavra spunea...

heheeh
uite ca are si insensibila, anti-romantica, un pic de sufletel.

sincer, ma gandeam ca te vei bucura pt plecarea noastra. Deja prea ne dadaceai cu facut de mancare, spalat de haine si suportat toate prostiile noastre ( v. "te musc")

noh te pup, si vezi la ce prajeli mananci

Unknown spunea...

No tu...sper ca n-a fost prea eficient terapia ca nu uita...o stai singura un an intreg, sau facem pactul nostru cu 50 de euro?:D

P.S.: Fa treasure huntul daca te plictisesti.:D

Eu.. spunea...

haha...."insensibila"- se poate:D....nu mai manc prajit si da....impreuna cu anca complotam la Treasure...o sa iasa superrrrrrr:D