joi, 25 septembrie 2008

Replay la "Campanie pro Germania!"

Mda...se pare ca m-a marcat subiectu asta, asa ca am inceput sa ma informez despre campanii impotriva vitezei si de sensibilizare a participantilor la traficul rutier in ceea ce priveste prudenta si responsabilitatea la volan.

Iata ca am gasit o reclama reusita si in Romania (sper ca e si la TV, personal nu am vazut)si m-am amuzat sa descopar similitudinea dintre acest clip si cel utilizat in germania pentru combaterea aceleiasi probleme.In cel din urma, apare la un moment dat mesajul "Konntest du damit leben?" (din germana - Ai putea traii cu asa ceva?) iar in acest clip veti putea observa acelasi mesaj ...... nimic rau in asta.....e clar faptul ca mereu am incercat sa preluam ideile nemtilor si sa le implementam in romania.....iar spre deosebire de emisiuni precum "Curat murdar" ce se bucura de un real succes in romania (God knows why?????), salut cu precadere aceasta actiune de a receptiona mesajul propriu-zis......sper sa convinga!!!!


Niciun comentariu: