miercuri, 8 octombrie 2008

Reclama la patrat!

Nu are nevoie de reclama....dar eu am nevoie sa dau mai departe, sa exprim tot ce simt acum pentru a-mi putea continua lectura.

De cateva minute am inceput sa citesc aceasta carte si inca nu m-am decis daca sa rad, sa plang, sa empatizez sau sa ma opresc pentru a simila nu doar din punct de vedere cantitativ informatia dar mai ales calitativ. Necesitam o pauza pentru a trece prin acest proces.

NU am cuvinte pentru a descrie cartea "Cine suntem", dar am dreptul sa o consider una dintre cele mai antrenante, puternice si "istorice" carti din cate am avut ocazia sa intalnesc.

De ce nu stiu daca sa rad sau sa plang...... o sa copiez anumite fragmente si va las pe voi sa decideti ce ar trebuii sa fac, pentru ca realmente nu am constientizat nici macar reactii involuntare in acest sens.

"Politicienii romani dau tot timpul extemporal! Scriu tot timpul, mai copiaza, mai sufla unul, dar sunt tot timpul la lectie si cu lectia neinvatata ........ politicianul roman da extemporal pentru ca nu are proiecte, el nu are o parere"
(ideea de baza se contureaza asupra faptului ca Romania nu propune proiecte pentru curtea europeana, preia de la alte tari)

"Visul celor ce ne conduc azi este sa mai fure ceva pana azi la ora 6........."

"Presedinta Indiei a spus : Avem aur, suntem bogati ... aurul este tineretul nostru"

"Omul modern: fast foods, fast thinkers, fast lovers"

Este acel gen de carte pe care nu il poti citii in diagonala, sau daca o faci comiti o mare greseala.
Aveam multe de zis..mai bine spus multe reactii la ce citeam (reaction paper online - aud ca se numeste acest efect mai nou!).....se pare ca am lapsus-uri acum, poate din nerabdarea de a continua cititul la aceasta bijuterie - si nu exagerez!!!

Go run for it, it`s for your soul!

2 comentarii:

Eu.. spunea...

Astfel de citate frapante (din punctul meu de vedere) se ragasesc in fiecare alineat al acestei carti, de aici reiese si dificultatea de asimilare.
By the way.....Basescu are un salariu de 95 de milione lunar!!!!! , Tariceanu 88 mil./lunar, Sever Gabriel Bombos va suna familiar? ei bine primeste 129 mil./lunar!!! No comment!

david santos spunea...

I love it!
Congratulations!!!