duminică, 26 octombrie 2008

Ce gasim din greseala pe YouTube :)

Sunt mandra de liceul pe care l-am promovat (acum ca am termeni de comparatie, ii atata lume la Cluj) si anume "Johannes Honterus" sitaut in brasov langa Biserica Neagra!!! :)...right...nu aveam o curte a scolii ceea ce ii da o nota de permisivitate in ceea ce priveste chiulitul de la ore pana la ceainaria de peste drum...dar nu despre asta vorbim acum :D
Pe YouTube, unde gasesti di tat` si di tate` am gasit acest clip care ma aruncat in trecut..in perioada liceului cand faceam naveta in fiecare zi, lucru care nu ma deranja.... cand ne intrebam toti colegii de ce suntem singurii liceeni care incep orele de la 7.....cand eram toti "destepti" si le stiam pe toate...cand chiuleam din timpul orei pe geamul clasei..ca deh stateam la parter.....cand ne certam cu diriga` ca nu ne duce in excursii..... cand ne temeam pentru o amarata teza la germana/latina/engleza s.a. ..... cand eram tarati in biserica de craciun si de acolo ieseam toti bocna ca era frig si totusi cu sufletele incalzite :)..... cand ne cauta porfu` de geogra sa isi inceapa ora si noi ne ascundeam de fiecare data in alte clase pretinzand ca "nu Herr Professor aici avem clasa de la inceputul anului" :))....offffff ma pierd in detalii/respectiv in trecut!!
Ideea ii ca Honterusu` e un liceu special si nu`s subiectiva..... este prea vechi ca sa tin minte anul....si cu multe traditii (ex. Sarbatoarea Honterus - mers pe jos pana in Poiana Brasov...acolo jocuri..si pt cei mari petrecutul noptii in cort alaturi de ursi).
Honterus era renumit si pentru trupa muzicala numita "Holtzkopf" (Cap de Lemn)....cu ea am crescut si ne-am distrat la fiecare Bal al Bobocilor sau Fashing`...cel putin generatia mea :).....ei bine...."Holtzkopf" nu mai exista pentru ca Alex este la faculta` in Germania...de Georgiana nu mai stiu nimic....anyway..cine stie poate o reuniune :)
Darrrrr in acest clip ne incanta cu un sound nou (as zice eu)..."The Others"...trupa formata din Falvius (tobe), Petra (voce)....cei ce faceau parte si din Holtzkopf...plus altii care am inteles sunt liceeni la Honterus.......soooo I am proud of my highschool..........audienta placuta!!!

2 comentarii:

Ali Gavra spunea...

not bad

adica chiar merge :)

magda spunea...

yuy, i love the others:)asa concerte faine au..8->