joi, 6 noiembrie 2008

Revelatie despre prieteni :))

Bunnn, deci draga Ali...aproape ca uitasem de poza asta in care tu esti mai tanara si eu roscata:)):)) (noroc cu Picasa Web a altora :P)...si acum ca am dat peste ea, mo` plesnit o revelatie :))...... Eu una nu tin minte ce cautam langa tine in poza asta, nu imi amintesc cand am vorbit cu tine prima oara (desi facem parte din aceasi promotiei ASPR),... defapt am vagi amintiri cu tine din primul nostru an in ASPR....aaaaa ba nu, tin minte discutia din spatele cantinei de la Arcalia ...funny one :)).....si ma gandeam acum..asta apropo de revelatie, ca la inceput nu imi inspirai nimic (preteni stiu de ce tre` sa zambeasca amu), imi pareai baietoasa, m-ai socat cand ai venit roz-roscata la facultate....anu asta am aflat (de la tine ce e drept) ca ai participat la Miss....and so on.....
Ideea este ca..... nu pentru prima oara mi se intampla ca persoanele pe care initial nu le percep ca fiind "interesante"(numa pt ca nu gasesc acum alt adjectiv) sa imi devina buni prieteni (asa o decurs si cu Bianca, si cu Ramo si si cu Alina...numa Cata e exceptia :D - Ca sa nu mai zic ca pe Bibi nu am suportat-o aproape un an de zile :D:P) si lucrul asta ma frapeaza!!!! Cred Ali ca mi-ai trezit interesu cand ai zis ca sunt "haladita" (si mi-ai si definit termenu :))) la fel cum mi-a zis si Ramo ca sunt "Intangibila", Cata ca sunt "prea mareeeeeee" sau alina ca imi tot reproseaza utilizarea constanta a neologismelor stiute doar de mine :)):)).......(Ca deh..la Brasov so scris DEX-u)
In fine, o sa mai cuget asupra "problemei" si poate revin cu explicatii sustinute empiric :P

2 comentarii:

Ali Gavra spunea...

tu, xxx (amu ma cenzurez pe blogul tau), iti ofer eu o explicatie stiintifica. estiu uituca...

si sa nu deschidem subiectul cu "nu-mi inspira nimic"...:D...chiar, cand ti-am zis ca esti haladita?
eu cred ca ginul de la Forum ne-a deschis drumul prieteniei :)

Eu.. spunea...

ginu numa o intarit prietenia tuh sau dupa caz ne-a inmuiat:)):))..da d c ma rog sunt uitica?