duminică, 9 noiembrie 2008

Convirbire din interiorul blocului!

Flavia: In sfarsit ai ajuns!!!...pe unde naiba umblii?....noh fi atenta....avem nevoie de parerea ta?!

Tamy: Deci nu!!...pe bune chiar nu pot acum...nu pot...zau!

Flavia: Hai no, pe bune!!! Suntem la sedintza...de ce ai venit atunci?

Tamy: Pe bune noh,....am venit...is cu nervi la pamant, chiar nu am chef de remarci dastea!!!

Flavia: Da ce so intamplat?!..vorbeste ce naiba!!...vii asaa...te bagi ca strampu..

Tamy: Ce am???? Pana mea...nu vezi?? sunt un pachet de nervi..sunt terminata...... nush unde si cum sa ma mai impart!!! nu stiu cum sa mai prioritizez pt ca totul e la fel de important si de urgent!!, nimeni nu vine in ajutorul meu....si ce e mai grav..... constat cu groaza ca seful meu ma uraste.....be pune..parca ma pedepseste pt ca nu ma culc cu el, are de gand sa imi faca viata un spital de patologi....de 2 luni jumate de cand sunt acolo...toata cazurile pe care mi le-a a dat sunt de patologie sexuala!!!!......de parca pe mine scrie sex!!!, saptamana trecuta era femeia cu orgasme spontane....acum e pulica franaru asta care se masturbeaza de 30 siiii de ori pe zi....si nu il pot nici cum asista pt simplul fapt ca sunt femeie....si de cate ori intru in sala incepe .... "activitatea de baza"!!!....l-am izolat in pana mea in cel mai vagaun salon din spital sa nu vada alte femei...si degeabaa...e caz chirugical la fel ca si nimfomana aia..numa ca de nu se intervine urgent asta moare in cateva zile....sa mooor eu...deja recurge la metode de senzatii tari pana intra in coma....eu ce naiba sa fac cu el?

Falvia: No stai ca nu inteleg..de ce iti da tie cazuri dastea??? nici macar nu e domeniul tau?!?!

Tamy: Nu zauuuu...stiu, de asta zic ca ala are ceva obsesie...e un terminat maaa...nush cum sa-l mai evit..incep sa dezvolt fobii... pe bune!!!!!

Flavia: Bai, ce naiba mah....macar is posibile astea?...is gen record??? si asta, sefu de ce te pune numa pe tine?

Tamy: ...Ca e un dobitoc...is cazuri de chirugie....si efectiv nu pot lucra....nu am expertiza necesara si ala nu ma lasa..eu asa ceva nu am mai vazut..si stii care e faza?..orice as face nu pot scapa de el....contractu ala e asa de bine facut ca daca il reziliez...platesc eu o gramada de bani...eu chiar nu inteleg..

Flavia: Cum adica platesti tu? Ii specificat asa in contract?

Tamy: Ma rog..ii ceva clauza...ioi de nervi nici nu am macat luna asta cred :))..pe bune no!

Flavia: Ce naiba mah fata...o sa pici pe strada..ia si manca ceva...eu ma duc acum la magazin sa-mi iau ceva suc..ce sa-ti iau?

Tamy: Dumnezeu stie...chiar nu am chef de ceva anume....ia ceva acolo...

Flavia: Ceva prezervative? =))

Tamy: :)):))...le primesc pe moca.....apare si in contract :)):))

Flavia: Noh cat lipsesc..vezi si tu poate iti vine ceva idee pentru chestia asta?!

Tamy: AAAAAA.....imi petrec timpu cu cazuri despre sex...NU vrei sa fiu creativa acum...pe bune!!! :))

Niciun comentariu: