sâmbătă, 29 noiembrie 2008

Despre DOR

Niciodata nu mi-a fost dor de parinti, de patul meu sau de casa mea....nu as putea sa explic de ce...in general foarte greu o dau in sentimente de dor, iar daca se intampla, acestea sunt pt prieteni foarte apropiati, pentru cainele meu Cavy sau raportate la locatii sau aspecte ce au sau au avut un rol important in ceea ce ma priveste..gen: imi e dor de Cluj si atmosfera lui, de Brasov-ul geografic, de cetatea si comunitatea din Risnov, imi e dor sa urez si sa mi se ureze "La multi ani/Sarbatori Fericite" pe limba germana.

Zilele astea sunt acasa si prin zona......ma batut mama la cap sa vin acasa "ca de cand a inceput facultatea nu ai mai venit, ca te implici in prea multe proiecte, ca ai prea multe sedinte,imi e dor de tine, chiar nu iti e dor de noi?????????" (Teoretic!!!, ma gandesc ca e frumos, politicos sa zici "Ba imi e dor de voi, si fac tot posibilul sa ajung acasa".. practic insa am spus "Imi e dor de Cavy, toti prietenii sunt la Cluj, sau vrei sa ma mut in germania unde is restu prietenilor?, las ca vin acasa....i-ai luat lui Cavy sampon? tre` sa-i

fac baie!"
Buun perioada de stat acasa tre sa treaca repede ca depind de net (aici mai greu)..plus ca aici nu pot invata...persista un iz de plictiseala..si ma plafonez.....soooooooooooo din 1 pana in 7 decembrie....sunt la Paraul Rece...chiar viz-a-viz de restaurantul unde mancam papanasi buni cand eram mica :D..oare mai gasesc acum? :P.....CE caut acolo?...well, spre o totala surprindere merg in a II-a etapa a TOT (Training of Trainers).....surprindere nu pt ca imi doream da nu am facut nimic pt a-mi satisface dorinta sau in acest sens...dar sistemul de selectie mi so parut ciudatel si ma asteptam ca lumea sa voteze pretenii si pretenii sa se voteze intre ei....in fine...o fost cum o fost..conteaza ce urmeaza!!!......prin urmare 7 zile sunt la training!!!!
P.S. imi lipseste....inca nu imi e dorrr!!!!....dar imi lipseste harmalaia din Cluj...aici e prea liniste!!!
P.S.1 .... wish me luck !!!

Niciun comentariu: