joi, 29 ianuarie 2009

Intre prieteni imi e cel mai bine!

Acum 2 seri un pulica franaru` a incercat sa intre in garsoniera, impactul care a dat nastere fricii a constat in faptul ca il vedeam perfect pe vizor...atat de bine si indelung l-am privit incat as putea sa il recunosc oriunde, oricand..... dupa ce m-am dezmeticit, am inceput sa fac galagie prin casa..poate poate isi da seama ca e cineva in casa si pleaca...si pt ca nu a plecat, o sun pe Ramo si incep sa vorbesc haotic "aha, ajungi imediat? esti pe drum, bun bun"..vorbeam tare sa ma auda necinstitul....ramo intra in joc..imi raspunde pe bune...intr-un final renunt, pleaca si ala.....si inca tremur...mana dreapta si picioru drept imi tremura mereu cand ma sperii sau imi este frica..... incep sa construiesc tot felu de ipoteze (ale naibii filme politiste)...dupa nici 10 minute suna telefonu ...era Ramo...cum eram la usa ii deschid imediat fara sa raspund la telefon...o iau in brate..inca tremur....constat ca sunt si Cata si Alina si Gabi la usa mea.....ii iau in brate pe toti...inca tremur...intra toti in casa..inca din usa fac reconstituirea....acolo stateam, asa il vedeam, iti dai seama?, cine naiba? etc. ...dupa juma de ora ma linistesc...deja o dam in gluma (daca mai apare ii fac desenzibilizare sau ma dau la el prin usa "stiam ca o sa revii") :))....ce sa mai dorm?... orice sunet il percepeam mai aproape..chiar la usa..pana mi-am adus aminte ca vecinu de sus se trezeste la 4 dimineatza si e zgomotos!!!!

Dar nu despre asta vrea sa vorbesc...the point is!!!.....de ce sa o sun pe ramo si nu politia?....de ce imi ofera un cadru de securitate prieteni si doar atat?...

Sunt o persoana a naibii de norocoasa din punctu asta de vedere....nimic altceva nu imi va oferii atat caldura, siguranta, incredere, satisfactie, realizare cum imi ofera prietenii..... am cel mai tare cadou posibil..am prieteni adevarati..si cand zic asta ma refer la ideea aia cum ca "prietenii adevarati nu vor nimic de la tine decat sa fie alaturi de tine"...atat de norocoasa sunt incat nici nu imi dau seama de ceea ce am....ii neglijez si gresesc mult fata de ei...si totusiiiiiiii sunt alaturi de mine..in cele mai groaznice momente posibile..in cele mai stupide (gen pulica franaru` se retrage din infractiune)..atunci cand lesin de ras...atunci cand nu am ce face.... cand trec prin etapa in care imi plang de mila.... cand mi se pune pata rau de tot pe unu`... si lista e lunga si cuprinde toate activitatile umane realizabile....

si azi ma intreb...de ce naibii ma plang????..... ce imi lipseste?.... de ce sa nu risc si sa ma indragostesc..sau de ce sa nu sufar? DE CE?....e firesc, e al naibii de firesc....e chiar indicat.... cum sa ma formez daca nu si asa!!!...si daca o dau in bara ce?.... am pe umaru` cui sa plang....am ce e cel mai de pret posibil!...in final nu pierd nimic.. din contra.....chiar daca as pleca de la premisa conforma careia "experienta e suma esecurilor"..... ce mai e esecu in comparatie cu prietenii care iti sunt alaturi atunci cand il traiesti?...un fleac!!! ... si atat!

2 comentarii:

Anonim spunea...

La naiba!!! E m-as fi cacat pe mine de frik si as fi fugit pe balcon, ca stau la 1:)). Mi-au intrat mie 1data hotii in casa si mi-au devastat-o, da nu mi-au furat nimic....ciudat...

Eu.. spunea...

Ciudat ca nu au luat nimic ...eu stau la 3....ar fi fost ceva sa sar :)):))...