sâmbătă, 24 ianuarie 2009

Si am mai imbatranit cu o zi!

Pentru inceput si pentru toti cei care tot intreaba....am implinit 19 ani ca si anu trecut! :D ... Ziua de 23 a fost una cu muuuuult noroc si surprize placute...... normal ca am avut examen de ziua mea...de la Sprachdiplom incoace tot asa mi-o serbez .... in noapte de 23 invat din greu ca deh..nu se ingrasa porcu in ajun...dar se inbaloneaza de nu e adevarat :D...asa-i???.... examen foarte supraapreciat... ma asteptam sa fie muuult mai greu de digerat subiectu... amu om vedea la rezultate daca nu cumva subapreciez acum!

Spre deosebire de anu trecut, an in care m-am speriat de mi-au iesit peri albi si imi tremura si acum genunchi cand bate cineva in usa la orice ora din zi, anu asta am avut parte de cele mai dulci momente...dulci la propriu!!!...am primit cel mai tare TORT ever..personalizat nu gluma!
Acum pot sa zic la propriu ca am mancat cafea cu ceasca si farfurioara cu tot :D... Mii de multumiri lui Ramo, Ali, Cata si Ralu ... promit ca o sa am grija veci sa nu mai am parte de un tort la fel de frumos si special ca asta... apropo...a cui a fost idea? :D...... dupa ce l-am taiat, degustat....au urmat alte clipe la fel de dulci... am retrait momente pline de ras, povesti, m-am jucat cu Cavy :D, efectiv..... am stat cu fetele...si pentru asta le multumesc :*:*:*:*Noh bun...asta se intampla imediat dupa examen.... dar venea seara si nu sarbatorisem destul....so here we go in tura 2....... Didi ajunge prima ca sa mai lucreze la Puzzel...cu 2 ore intarziere ajung si Ali cu Leda..... si ca sa vezi...super cadou..... GEANTA, evident tip garsoniere...stiu ele ce stiu si toti cei care ma cunosc :D..... asta e albastra.... aviz celor care vor sa cotizeze ....numa verde mai imi trebe :D...dupa ce ma bucur enorm si pentru geanta si o probez (da, eu probez gentile)...ne punem pe baute...sa curga vinu` de casa..ca e bun si santaos si dulceeee....si eu is anemica :))...aaa si sarbatorita! .... radem, povestim, ghicim viitorul in carti :)):)) (e numa un joc....dar laitmotivu era "Cartile nu mint"), mai aducem aport care cum la Puzzel (eu si didi cu piese...ali si leda cu comentarii pe langaaaa).... ascultam muzica chicioasa gen N&D :)):))...si dormim pana pe la 13. Multumesc!

De la 13 pan` la 19 ma chinui cu didi la Puzzel....si DAaaaa...e finally gata....si e bestial...si o sa il inramez!!...am zis...am spus!

Si cam atat...ca deja nu mai vb de ziua mea :D

P.S. Multumesc tuturor pt mesaje, offline-uri si ganduri bune!
P.S. 2 Culmea e ca si acum doi am implinit tot 19 ani ... si atunci era pe bune!

3 comentarii:

Unknown spunea...

ai facut puzzle-ul
WoW

tre sa vin sa il stric :P

madalin spunea...

La multi ani, bre! (cu intarziere)... si la anu' sa faci tot 19 ani. Sa ne traiesti!

Eu.. spunea...

Mishu...daca il strigi baga Didi cutitu in tine....si pe me m-a amenintat la fel :))
Multumesc mult Mada..te pup:*