marți, 13 ianuarie 2009

Sesiunea de muzica!

Nu stiu despre voi, dar eu personal nu pot sa incep sesiunea cu tot ce cuprinde ea, fara playlistu` adecvat!!!....adica bine, bine.....nopti tarzii (eu is pretena cu liliecii si se aplica regula reciprocitatii)....dimineti prelungite cu stari de amorteala, tratate prin cani generoase de cafea cu lapte (lapte cu cafea, ca alfel scriu in zig-zag), dupa-amiezi sustinute tot de cafea..ca deh...dependenta este viciu...documentari, suporturi de curs,carti sublineate si unghii colorate cu marker (ca oja e scumpa iar pauzele lungi si dese este cheia marilor succese, mai ales cand sunt creative...I guess!!)....ei bine dragilor....la mine efortu` asta nu e suficient de sustinut daca in fundal nu aud melodiile preferate.....cu mentiunea ca sunt cele din categoria soft, chill-out sau cum va place...scopul lor este sa ma relaxeze, stimuleze...sa ma mentina in transa necesara studiului!!!!

O fi o tehnica de invatare, la mine functioneaza...tre sa verific daca este si sustinuta empiric...pana una alta ma apuc de invatat la Logopedie, stiinta pluridisciplinara cu sunete de Tori Amos, Deep Purple, Pink Floyd, Jakatta, Erica Jennings and many more!

Va urez tuturor o sesiune de examene si numa` una!

6 comentarii:

Unknown spunea...

draguta si scumpa iti urez o sesiune usoara si promit ca ne vedem dupa ea!! am zis!

t pup tare tare!

Eu.. spunea...

Ai zis ...ai spus!
Te astept cu drag!
Puuuuuuuuuuuup

Traian Bruma spunea...

Eu ascult muzica clasica pe Last.fm ... dau acolo de ex "artists like Beethoven" si nu trebuie sa imi mai fac niciun playlist :)

Eu.. spunea...

Hm...sincer, nu stiam ca exista Last.fm... nush de ce da imi place rocku` soft cand vine vb de invatat...ms de hint...poate incerc :)

Valentin spunea...

ar mai fi aol radio din winamp care are posturi radio impartite frumos pe categorii de muzica.
rockul clasic e intotdeauna binevenit :D pink floyd suna sublim :-"
numai bine in sesiune :D

Eu.. spunea...

lumeee nouaaaa!!! ms mult Vali...spor si succes si tie in sesiune :)