joi, 9 aprilie 2009

ASPR a implinit 17 ani!!!

La multi ani noua!!!!!..ieri in data de 8 aprilie, ASPR a sarbatorit 17 ani de existenta...17 ani de colaborari cu cadrele didactice...17 ani de proiecte dintre care unele au dobandit chiar si recunoastere la nivel national (de exemplu Conferinta Nationala Studenteasca de Psihologie *CNSP* - care se desfasoara chiar zilele acestea si este la a XIII-ea editie!!!)....17 ani de prietenii, motivatie,activitate,implicare.....minim 17 motive pentru care ma mandresc ca sunt ASPR-ista - comunista chiar (Ali zice ca sunt comunista ca is pe acelasi post de 2 ani - 2 mandate)....si mai multe despre asta...pe ASPR
Din cauza CNSP-ului...o sa amanam cheful de "La multi ani noua"...pe duminica..daca nu o sa fim rupti de oboseala pana atunci!!!!
Pana una alta..postez o poza...de la sedinta cu "hai sa ne strangem sa ne pupam ca e ziua noastra"..nu e cea mai fericita...dar nu am primit inca alte poze mai de doamne ajuta..Alisia?:D...dar e poza d-aia`..in care eu arat mai bine decat restu prin comparatie :)) -asta o zic numa in caz ca imi sare una din fete in cap-
La multi ani de prietenii si proiecte Asociatiei Studentilor Psihologi din romania!..Multumesc pe aceasta cale tuturor care si-au amintit de noi si ne-au sunat!!! :*:*:*:*

2 comentarii:

Andi spunea...

Sa aibe tot mai multi ani ASPRul ista di cari mi tot mai dor! :P

Eu.. spunea...

ufffff.....sper si eu la la multi ani.....vremuri de deznadejde :((:((