joi, 16 aprilie 2009

De ce va disparea planeta!!!!

Toti spun ca noi, oamenii, suntem responsabili de disparitia ei...noi am declansat incalzirea globala.....acest fenomen are ca si efect, mai putin direct, toate catastrofele naturale...si cat ai zice peste...adica fff curand.....ori ne mutam pe alta planeta..ori planeta va fi un imens cimitir (de precizat ca Didi isi va dormii somnul de veci intre Tudor Chirila si David....febletele ei - daca nu ziceam riscam sa fiu mustrata pt lipsa de consideratie)....recomandabil....fetele pe planeta Venus..si baietii pe Marte/Pluto...cum cred eu ca era la inceput (ceva accident interstelar, galactic ne-o plasat candva pe aceasi planeta)................DAR, eu cred ca planeta e mult mai puternica decat preconizam noi...cicloane, surpari de pamant, tornade, cutremure, inundatii, maladii si altele nu vor duce la disparitia vietii pe pamant!

Si ajung la prima idee cu care am deschis "discutia"...Da, noi suntem responsabili pentru disparitia vietii pe pamant!!! Pentru ca ne purtam din ce in ce mai indezirabil, functionam dupa principiul "Nici o fapta buna nu ramane nepedepsita ", suntem din ce in ce mai putin recunoscatori pt tot ce avem, tot ce primi, nu mai zambim cand ni se zambeste, bagam din ce in ce mai multe bete in roatile altora, suntem invidiosi, malitiosi.....comitem crime morale, umane..de tot felul....furam unii de la altii, nu ne respectam, nu mai respectam limitele proprii in cazul in care le avem si suntem constienti de ele...cu alte cuvinte...pacatuim tot mai mult..si pentru asta suntem pedepsiti...nu o sa ne omoare nicio o putere suprema, o sa ne distrugem unii pe altii....si asa o sa ne evaporam!!!


Rodul unor simple cugetari asupra naturii umane...in timp de criza si rascoala!!!

3 comentarii:

Anonim spunea...

Nu, nu va disparea. Parol? :) Ne conservam atat de bine agonia, incat e greu de crezut ca vom reusi sa ne terminam curand si definitiv. Si-apoi, mie parca nici nu mi-ar placea fara noi pe Pamant. :)

madalin spunea...

Ai dreptate ca nu murim din catastrofe naturale si alte incalziri si raciri... Da' te contrazic (si sa nu ma bati) la faptul ca suntem mai invidiosi, mai rai, mai pacatosi... nu suntem... La fel cum si pamantul rezista la toate fenomenele de atatea jde milioane de ani, asa si oamenii sunt foarte putini schimbati fata de... nu stiu cand, mezozoic :) Mi se pare ca erau mai rai oamenii in trecut decat acum, daca te gandesti la toate razboaiele si toate cele... Eu zic ca nu va disparea nimic.. deocamdata

Eu.. spunea...

pt ca habar nu am ce am scris atunci demult...si nici nu recitesc...va dau dreptate la amandoi..totusi mada...I stick to my guns...o sa murim din cauza noastra...da si atunci eram rai...dar la un moment dat se umpla paharu nu crezi?