sâmbătă, 4 aprilie 2009

BOOHA Party !!!!















Hei,

esti printre cei 200 de tipi si tipe cool (si mega norocosi) care sunt invitati la primul

BOOHA PARTY

Nu stii cum e ala, dar dupa ce te vei distra cu noi sigur vei vrea sa le spui si prietenilor.


Eu, Ali si Anca suntem unele dintre acele tipe cool invitate la aceasta petrecere!...haha.......exact ce aveam nevoie dupa tot stresul cu pregatirile de conferinta.....cateva ore de destindere....discutii cu oameni (majoritatea din alte organizatii studentesti....deci am avut ce dezbate)...ras fara motive speciale (vb lui Anca- ras sub forma unor descarcari nervoase, de isterie /fie vorba intre noi, eu niciodata nu stiu daca anca plange sau rade defapt....bizar rau de tot)...si cateva guri de Jim Beam (la discretie asa).....respect!

Pe langa distractie...eu m-am ales cu 7 cartele vodafone.....Bordul ASPR va vorbii vodafone deci...restu 2 scot la licitatie :D

Asteptam cu nerabdare urmatorul Booha Party.....sper sa fie repede ca altfel uit parola care imi asigura intrarea. (o scriu aici ca sigur nu se pierde: BOOHA) :)):)) :P

Apropo....o fost petrecere oferita de catre American Experience!!!!!!...Multumim.

3 comentarii:

Razvan spunea...

a fost frumos :) .... am vorbit, am ras, baut , dansat , ... cate putin din fiecare.

Am facut si eu cunostinta intr`un final cu o mica parte din bordul ASPR ( deja ma simt important ca te stiu ) :) OMG :))

cum spuneam si mai sus ... a fost frumos.... mai vrem :)

Eu.. spunea...

Hai Booha! (in loc de noroc!)

Anonim spunea...

hehe am fost si eu unul din norocosi din Booha Party mare 2009.. am gasit cu greu plaja.. dar petreceara jur ca a fost senzatie.. te rog sa ma tii la curent.. pt nimic in lume nu as mai pierde urmatorul eveniment.. kisss