vineri, 27 martie 2009

Amintiri din copilarie! (1)

Pentru ca in situatii de criza (si nu ma refer la cea economica)...atunci cand clachez nervos..ptr ca nu ies afisele.....se blocheaza rasnita mea de laptop de 40 de milioane...dau restart de vreo 4 ori, se apuca lumea sa dea buzz pe mess cand lucrez in photoshop si evident ii trebe laptopului circa 20 de minute sa se reculeaga...ca deh..... pare a avea o personalitate covarsitoare,......ei bine..ca sa nu o lungesc, ca deja ma plictisesc eu de mine....in aceste momente imi place sa imi aduc aminte de situatii analoage cu cele din filmele cu "Stan si Bran" ca sa ma relaxez, descarc prin ras...un astfel de moment ar fi:

Eu (cobor in bucatarie de dimineatza din camera mea, ma indrept spre frigider sa scot laptele de cafea si am o senzatie ciudata) : Vai...ce deja-vu am!!!

Mama: Adica cum? Ce ai? Ce e un deja-vu?

Tata: Hai zi repede...cu cine ai avut intalnire? Cine e baiatul?

Eu: ( ma imprastii pe jos de ras).....hai ca asta e tare!

Tata face apel la cunoastintele ramase din franceza si zambeste....mama tot nu a inteles :)):))....asta se intampla pe cand eram eu prin clasa a 11-ea...niceeeeeeeee :D

Sa nu iubesti lumea si oamenii care te inconjoara???

P.S. (1) - de la titlu se explica prin faptul ca vor mai exista, cel putin, etapele de burn-out!!!

2 comentarii:

Vali spunea...

:)) ce tare
cu cine ai deja-vu aseara? :-w
BUZZ! :p

Eu.. spunea...

:)) fara BUZZ >:D<