luni, 9 martie 2009

O lume minunata in care voi gasi...prietenii!!!

Nu e primul post pe care il dedic ideii de prietenie adevarata....poti spune ca am o obsesie..in cazul acesta, e obsesia ce imi defineste viata si mandra as dezvolta o tulburare obsesiv-compulsiva daca asta ar presupune un comportament dezirabil, repetitiv, frustrant, halucinant, innebunitor cauzat de absenta prietenilor!!!



A se citii cu muzica pe fundal! (mai jos) :P

Nu ma pot abtine, nu constientizez ca sunt al naibii de norocoasa pentru ca am cei mai tari prieteni posibili..- si nu exagerez -.... e cat se poate de realistic spus, pe bune...m-am gandit de muulte ori la asta...atunci cand mi-au fost alaturi,cand m-au ridicat de pe jos (metaforic vorbind), cand m-au readus la realitate cu o palma, atunci cand m-au dezamagit,cand m-au tradat sarutandu-se cu unu de care imi placea (Didi nu e vb de tine), cand mi-au atras atentia, cand m-au criticat si nenumeroase astfel de exemple si situatii.
Ma gandesc la asta constant..hm..poate chiar e obsesie..chiar daca nu prea le duc dorul desi le-o spun! (din cauza ca simt lipsa lor si ii vreau alaturi si asa e si frumos numa nush daca asta chiar e dorul)...sau poate asta e alta problema a mea...numa dupa Cavy plang (my black pet)!.....ma gandesc uneori cu groaza daca nu cumva am ajuns in stadiul in care prietenii ma definesc pe mine...ar fi aiurea rau de tot, asta chiar ar fi patologie!!!
Prietenia adevarata este topicul meu preferat de discutie si totusi devin foarte incoerenta atunci cand trebe sa il abordez...in sensul ca mie personal imi pare a fi un sentiment...si habar nu am cum sa-l materializez, e destul de abstract..in final nici nu stiu daca e necesar...gesturile vorbesc de la sine!
In final, doamne cat as putea sa vorbesc (aiurea, fara fir rosu) despre subiectul asta, dar hai sa zic stop, ca am de facut cateva proceduri pentru Academia de 3ning, o sa redau 2 citate pe care le simt ale mele! (numa ca nu`s)

"Fara indoiala imi merit dusmanii,dar nu cred ca imi merit prietenii" W.Whitman

"Nimic nu e mai amar ca otrava prieteniei false" E. Garleanu


P.S.1 Stiu ca Dan o sa imi sara in cap..dragule imi esti prieten..numa nu am poze cu tine!!! - da stii asta nu????? :D

P.S.2 As vrea sa mai includ oameni in acest post, persoane la care tin foarte mult, si e o prietenie lipsita de interese nascuta absolut spontan si natural (Anca, Klin....can u feel me?), chiar mai sunt....damn da sunt norocoasa nu gluma!....dar stiu ca nu e ultimul despre acest subiect!!!

Huh..ma simt mai bine acum ca am mai defulat!

2 comentarii:

Anonim spunea...

branci ioana: scumpule..nu te-o deranjat penultimul meu post pe blog nu?????????/
Dan: nu vai....de 2 zile ma gandesc sa-ti dau comment, dar sincer am un lapsus general in ultima perioada...si am zis k decat sa scriu prostii mai bine nu scriu nimic momentan....am lasat un tab in explorer deschis, cu 2 randuri scrise...asteptam momentul sa am o inspiratie
branci ioana: scumpule....dar nu e nevoie de inspiratie..zici ce simti
Dan: ca esti o scumpa si ca te iubesc chiar daca nu ai poze cu mine
Dan: adica, poze cu noi doi
branci ioana: mnoh vezi
branci ioana: e fff bun commentu

Eu.. spunea...

hai mah dan...bist du bescheuert????...amu vad toti "branci"...si apropo, porecla era Brancina da?????..of of :*:*:*...si da!!!!, imi e dor de Cafea panonia...si Fifi in 3 culori..imi e dor de mor!