vineri, 6 martie 2009

Esti matura?

Buuuunnn...nu am mai scris de muuuult nu pentru ca nu as avea ce, dar la modul grosier spus...nu am avut timp si nici idei clar conturate!!

Dar azi, mai intens ca niciodata, m-o pleznit rau de tot un gand. Nu demult am trecut pe acasa....asa, cateva zile de prezenta pentru ai mei si am zis sa trec si pe la my favourite dentist ca e foarte dragutza si only god knows why..are o parere foarte buna despre mine!...mno bun...si in timpu controlului exclameaza "Vai Ioana, dar ce s-a intamplat cu molarul tau?????". Pai da, am observat si eu ca a venit mai in fata...dar stiam si faptul ca limba exagereaza, si mnoh....Bibi zice ca ma defineste oarecum, ca sa nu mai zic de "Tooth power", club din care facem parte cu mandrie eu si Ali. Incerc sa ii explic ca nu ma deranjeaza in mod explicit, probabil pt ca in sfarsit imi ies si mie maselel de minte, ceea ce mai mult ca sigur impinge molarul ce nu era in linie dreapta inca de la inceput. Si acum vine partea socanta. "Sper ca esti suficient de matura incat sa te gandesti la un aparat dentar!!!!!!". Hmmmmmm...acum 2 ani, cand molarul meu vestit incepea vertiginos sa ii intreaca pe restu, chiar eu insistam asupra acestui lucru, darrrrr nimeni nu mi-a acordat atentie, acum sincer...tre sa ma gandesc de mai multe ori, totusi am o varsta:)):))....si asta nu ma face mai putin matura...nu?????? Adica viata sociala e mult mai diferita cand ai rolul de boboaca in primul an de facultate fata de rolul viitoarei absolvente!!!!

Cum am cerut multora parerea asupra cum sa ma tund, ei bine amu va intreb: "Aparat dentar si operatie pentru scoaterea maselelor de minte sau operatie fara aparat si un dinte stramb????"...care sa fie?

P.S. Poza surprinde foarte bine molarul din prima linie :)):))=))

Un comentariu:

Anonim spunea...

eu votez pentru dinte stramb...nu esti singura