miercuri, 18 martie 2009

Friend or Foe?!














Azi am interiorizat o idee....sunt responsabila pentru felul in care ma simt, pentru maniera in care le permit oamenilor din jur sa ma trateze, pentru esecuri, pentru ca nu am stiut sa citesc semnele sau am fact-o preferential (nu ma refer la semnele naturii, superstitii and shit), pentru demotivarea pe care o resimt, pentru autocontrolul scazut....pentru ca este o distanta considerabila intre Sinele ideal si cel real, pentru limitele pe care nu le impun si astfel altii le depasesc, pentru ca nu stiu sa spun NU...Sunt responsabila pentru ceea ce sunt!


Cineva mi-a spus o data ca ma autodistrug...ma mutilez..si imi pare rau ca am ras!....pana acum mi-am fost dusman..de azi incerc sa imi fiu cel mai de nadejde prieten!

Interiorizarea produce modificarea cognitiva si fara mari intarzieri si pe cea comportamentala....ATAT!.....de azi lucrez cu mine!

P.S. Multumesc Ali....citatele tale au generat schimbarea!
P.P.S Post-ul asta este pentru mine!

2 comentarii:

Andra Magda spunea...

vreau si io citatele mandra :D

Eu.. spunea...

mnoh tu andra....nush c sa zic despre asta...ma mai gandesc..hai sa ne gandim impreuna pe mess...ce zici? :D