marți, 24 martie 2009

Chestionarul lui Marcel Proust!

De cateva zile citesc ca pe o carte a lui Eric-Emmanuel Schmitt blogul lui Bendeac...imi place foarte mult...carisma i se deduce din scris...bizar poate....dar e funny in cel mai natural mod posibil. In ultimul lui post completeaza acest chestionar, pe care eu l-am preluat...si o sa il dau mai departe la Klin, Anca, Ali, Mada si Andra! (ce?..is prea multi?....am eu motivele mele :d)


1. Principala mea trăsătură - punctualitatea

2. Calitatea pe care doresc să o întîlnesc la un bărbat - simtul umorului
3. Calitatea pe care o prefer la o femeie - bunul gust, discretie
4. Ce preţuiesc mai mult la prietenii mei - sinceritatea
5. Principalul meu defect - nesiguranta
6. Îndeletnicirea mea preferată - observarea celor din jur
7. Fericirea pe care mi-o visez - cu prietenii in Praga
8. Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire - sa pierd un membru al familiei sau al cercului de prieteni
9. Locul unde aş vrea să trăiesc - pe o strada cu iesire la un parc, intr-o casa veche nu foarte luminata, camere inalte...nu foarte mult spatiu!
10. Culoarea mea preferată - negru (stiu ca e nonculoare)
11. Floarea care-mi place - garoafa salbatica pentru frumusete, cala pentru eleganta
12. Pasărea mea preferată - ??? parca era una albastra mica!!!
13. Prozatorii mei preferaţi - Caragiale - ieri, azi..mereu
14. Poeţii mei preferaţi - Lucian Blaga
15. Eroii mei preferaţi din literatură - Morometii (toti membri familiei)
16. Eroinele mele preferate din literatură - Sade (Beim lebendigem Leib), Mutter Courage - ca e ciudata rau
17. Compozitorii mei preferaţi - ??? Din pacate nu stiu...poate Tori Amos
18. Pictorii mei preferaţi - Vincent Van Gogh
19. Eroii mei preferaţi din viaţa reală - Nu am
20. Ce urăsc cel mai mult - ipocrizia, nepunctualitatea, impenetrabilitatea cognitiva
21. Calitatea pe care aş vrea s-o am din nastere - vreau sa cred ca se pot dezvolta, imbunatatii toate
22. Cum aş vrea să mor - repede
23. Greşelile ce-mi inspiră cea mai mare indulgenţă - cele facute la nervi!
24. Deviza mea - Fi tu un om mai bun!

6 comentarii:

Mirica Dan spunea...

mi-ar fi placut sa aiba mai multe intrebarui testul asta, fiindca pe zi ce trece am impresia ca te cunosc din ce in ce mai putin..

Eu.. spunea...

hm....aveam tendinta sa te rog sa alcatuiesti tu un chestionar cu intrebari, da imi esti preten din liceu si imi e frica....asa ca mai bine sa te tin in sah! :D

Mirica Dan spunea...

de ce draga? ti-e frica ca vei fi obligata sa raspunzi la anumite intrebari la care alte persoane nu ar trebui sa aiba acces?

madalin spunea...

uaaa... alt chestionar? si iar o sa-mi ia o saptamana pana-l fac :)
da' o sa-l fac.

Eu.. spunea...

Dan ----- a daaaa, (pe mess orice)
Mada ----- las ca uite asa mai zici si tu ceva pe blog :)
:*:*:*:*

madalin spunea...

Ai mintit de la punctul 1. :) Pai acum 2 zile trebuia sa plecam la 9 jumate' dimineata si tu la 9:45 dormeai ca ursoaica :)))