miercuri, 11 martie 2009

Provocare pe alocuri.

Mnoh...Daca Klin a spus..inseamna ca a zis!!!...unele intrebari chiar au constitui provocari...asta e chestionar de autocunoastere!!! Mersi Klin...totusi daca merem o data la un Kitsch Party nu iti iei blugi cu pantofi...ai zis ca niciodata nu ai spune NU ideilor tampite :D:D:D

Sunt Ioana Francu
As vrea un sentiment de autoeficacitate mai ridicat.
Pastrez cu sfintenie poze in care eu si prietenii aratam penibil.
Mi-as dori sa fiu barbat pentru o zi.
Nu-mi place prostul gust in orice domeniu!.....Gusturile nu se discuta....se EDUCA!!!
Ma tem de oamenii care zambesc continuu.
Aud doar cu urechea dreapta :))...pe bune!
Imi pare rau pentru ce nu am facut cand am avut ocazia!
Imi plac: culorile, toamna, prietenii, CAVY my love!, calatoriile, cartile, trusa de machiaj.
Nu sunt: altruista
Cant cand e muzica tare si nimeni nu ma aude.
Niciodata nu m-as multumii cu putin.
Rar pun pret pe sanatatea mea.
Plang cand bate vintul (sensibilitate bizara la ochi), cand situatia o cere!
Nu sunt multumita de obicei.
Sunt confuza cand ma gandesc la viitor (prea multe optiuni)
Am nevoie periodic de propriul spatiu.
Ar trebui sa incetez sa ma uit la mine cu un ochi atat de critic.

Familie: Mareeeeeee, mai ales ca se includ si patrupezii.
Greşeli majore : Chiar majore, care sa imi schimbe mult existenta nu am!
Hobby-uri : Oare sunt singura care nu are?
Intimitate : Musai!
Jeans : Ce mai tare inventie in materie vestimentara.

Kitsch: Kitsch Party daaaaaaaaa!!!

Lucruri interzise : Doar 20 de ani de detentie pentru omor din culpa!

Machiaj: Clar!...pentru propria buna-stare..niciodata pentru altii!!!
Niciodata nu ai face/spune/purta: pictorial in Playboy/Nu prietenilor/ceva ce nu imi place dar asa dicteaza moda!

Original: Da...dar inevitabil si involuntar preiau gesturi de la oameni cu care petrec mult timp!
Parfumul preferat: Yoop!!!...si ce daca e barbatesc?
Reguli: Doar de bun-simt!
Shopping: Frecvent pentru ca spal rar!
Teatrul: Defect profesional!
Tentaţii: Coca-Cola.
Ţinuta preferată: Aaaaaaaa ....... orice e comod si rochia mea de la aniversarea de 5 ani!!!
Vacanţa perfectă: Oriunde dar cu prietenii!
Ziua de naştere: 23 ianuarie 1988 - ce e cu intrebarea asta?

Daca tre sa mearga mai departe...atunci Andra...sa te vad daca e tot relax siiii Mada :D:D:D.....sa va vad!

9 comentarii:

madalin spunea...

Da... e tare. O sa-l fac si eu daca tot m-ai provocat; dar numai sa am si timp, ca nu prea mai am net la munca :) cand o sa-l fac te anunt (o sa-ti dau beep pe fix)

Eu.. spunea...

0268 (prefix BV daca tin bine minte)231 226...era numaru de la apartament :)):))...pai abea astept..hai ca asta mere repede si is curioasa.....:P:D

madalin spunea...

lasa-ma o leaca... nu ma lua tare ca ma pierd... hai ca o sa-l fac curand
P.s. am dat beep pe nr. ala si nu mi-a dat nimeni inapoi nimic :)))

Eu.. spunea...

mnoh....nu am "missed calls" activat..sorry...mai incearca :)) >:D<>:D<

Mirica Dan spunea...

N-as putea sa scriu atatea lucruri despre mine nici in 10 ani...

Mirica Dan spunea...

ce bine ca ai schimbat primary photo....nu te reprezenta poza aia!!

Eu.. spunea...

mnoh bigne mah....nu am una de doamne ajuta cu paru scurt....si mnoh....acum 3 ani, de cand dateaza poza, il avea scurt :D....aaaaaaa si raportat la "nu as putea sa scriu atatea despre mine nici in 10 ani"...oare tu pe Hi5 nu ai ceva asemanator???????

Mirica Dan spunea...

aaaa....nu prea...

Eu.. spunea...

aaaaaaa...ba da...am veirifcat..la sectiunea "despre mine" :D..unde zici ca preferi cainii in loc de pisici - si eu subscriu....and many moreeeeee...:P