joi, 12 martie 2009

Best Teambuilding so far!



In sfarsit au ajuns si la mine poze din TB....ca eu tot car aparatu foto, da uit sa fac poze :)):))

Pozele au continut periculos, poate zgaria retina!!!, va zic ca sa nu sariti ca nu am zis, dar ca sa nu ramaneti cu impresii false doresc sa mentionez ca majoritatea sunt de la "Gala Celebritatilor", unde normal ca m-am dus ca doar fac parte din trupa Andre (se scria cu doi de "e", ca arata foarte sec asa) si din seara balului mascat.....sooooo a-ti prins ideea nu????...fara comentari legate de costumatii. De la sedinte nu prea is poze, ca deh, acolo se lucreaza nu e timp de uitat prin obiectiv.


Ma gandeam sa fac un slide show (daca as gasii unu mai decent fara stele si brizbrizuri) cu multe poze din perioada mea de voluntar...doar de as avea o data macar o zi la dispozitie, ar iesi ceva dragutz. :D

P.S. normal ca sunt o groaza de spus despre acest TB, nu degeaba post-ul e numit "Best..so far"...darrrr, nu am inspiratie acum..pt mai multe informatii click pe http://asprlife.blogspot.com/

va puuuuuuuuuuuuuuuuuuuup :*:*:*



Niciun comentariu: