vineri, 18 septembrie 2009

2 iepuri deodata cu un Macarov.....as vrea eu :P

Update la update: Am condus tot drumul singura de la BV la CJ...ieiiiiiiii


Update: am facut primul meu drum singura cu masina pana in Predeal si inapoi......am condus mizerabil zic eu (curbele pe dreapta le iau mai aiurea)...da cica asa e la inceput....in fine....in concluzie merg cu masina la Cluj (daca imi revin pana maine din mahmureala :d ).... multumesc fetelor din ASPR pt credit dar cu mentiunea ca pana nu o sa imi placa mie cum conduc, nu iau pe nimeni in masina ...... sa ii zicem preventie! :P

Zice Didi sa ne duelam prin Damien Rice.....ok :D.....da tu scumpa...cum?...eu postez o melodie..si tu cauti alta mai buna????

In fine.....poftim!...Damien Rice cu piese Volcano....foarte sensibila....te previn ca Rootless Tree si 9 Crimes le-am postat cu alte ocazii...deci nu mai sunt optiuni pt tine! :P......pac pac... give in to me!

Niciun comentariu: