luni, 14 septembrie 2009

Cu placere!

He he...chiar imi era dor de o leapsa....asta a fost mind challenging...multumesc Clau....o dau mai departe la Anca Voicu, Diana si Roxi P. :*


1. Daca ai putea invita un mare clasic la cina, cine ar fi si de ce?

Mihai Eminescu.....sa ii spun cu nerv si ura ca numai de el am avut parte la Capacitate, teze, simulari de Bac si Bac....ca ii inteleg in mare opera, stiam si nush cate strofe din Luceafarul dar totusi nu ma incanta....sa ii spun ca trebuia sa fie mai barbat in viata...ca ar fi fost mai onest ca si om politic.....si in final, sa intreb ce parere are despre plagiat? (search cine a utilizat primu ca si laitmotiv Floarea Albastra - iti dau un hint, NU el!)

2. Cine-i cea mai influenta persoana in viata ta?

Uffff, grea intrebare......nu exista o astfel de persoana....ma influenteaza in schimb grupul de prieteni.....o fi efectul proximitatii?

3. Care-i ambitia ta secreta?

Am 2...mai mult sau mai putin secrete!.....pentru mai multa distractie va sfatuiesc sa setati si o ambitie tampita...chiar daca e aproape imposibil de bifat....e funny :Dp

4. Pretul gloriei?

Ce mai e gloria in ziua de azi?, adica cum se operationalizeaza?.....asta e o intrebare de genu.....Ai juca Ruleta Ruseasca pentru a dovedii unui barbat ca il iubesti?......raspunsul e asemanator.....daca pretul e prea mare inseamna ca nu merita...parerea mea! (oare e comprehensibil ce am scris?)

5. Greci sau Romani?

Romanii....pentru frumusetea culturii, arhitecturii,costumului militar...and so on :P !....P.S. cica Afrodita era chiar urata!

6. Cand ti s-a intamplat ca lectiile invatate de la cei vechi sa contribuie la succesul tau?

Hm....de la cei vechi?..... poi lectiile vietii le cam inveti datorita propriei experiente/trecand prin viata, nu din amendamentele/sfaturile altora....sa nu se inteleaga ca trebuie sa ne dam cu capul de pereti pentru a invata ceva!...habar nu am la ora asta....o sa revin cand ma plezneste vreo idee.....

Niciun comentariu: