marți, 15 septembrie 2009

Intrebare intrebatoare pentru voi!

In partea stanga se afla cele 2 lucruri care imi apartin......nu despre Cavy vrea insa sa va vorbesc ( stiti deja ca e superb, minunat, are coama de leu, comportament exemplar, imi aduce mobilul cand suna, extraordinar de inteligent si enervant de "intepat", sot model pentru Yrra .... pe scurt, un adevarat Zeu)....ci despre Bic....tot un patruped :P....da asta e cu motor, planetare, baie (de ulei), mai nou si frana care tine si ambreaj ce nu prinde sus si bineinteles nu are personalitate ca si Cavy!

De ce scriu defapt postul asta?...... vreau sa va rog, pe cei ce navigati pe aici, sa incercati sa va plasati intr-un context ipotetic pentru a raspunde la o intrebare aparent simpla!


Situatia ipotetica: Ai carnet de condus de 2 ani, conduci binisor, regulamentar, apelezi rar la injurii dar preferi oricand mersul pe jos, ascultand muzica preferata si inducandu-ti o hipnoza reflexiv-activa. Ai si masina...care se strica in garaj pentru ca nu o conduci din motive obiective si subiective (ai plecat de acasa dupa examen si nu ai mai condus timp de un an...mergi rar acasa...si mult mai rar te-a interesat/pasionat sa conduci cat timp erai acasa)....ei bine.....acum se pune problema sa iei masina cu tine (studiezi in alt oras, eventual departe de casa), se asteapta de la tine sa conduci in orasul respectiv desi locuri de parcare se gasesc greu, esti petrecaret si nu se pune problema sa iei masina seara la Party ca mai bei o bere cu prietenii, iar drumul spre si dinspre faculta preferi sa il faci mergand pe jos drept un minim necesar de "miscare".


Inca un aspect important! Tatal tau este foarte entuziasmat de ideea de a pleca cu masina, nu se agita...condusul i se pare o banalitate...si nu intelege oamenii carora nu le place sa conduca!


Tu ce ai face?...Ai lua masina cu tine sa se strice in fata caminului, sau o lasi sa se strice in garaj???



P.S. Ca tot am mentionat....tot in stanga o poza cu Cavy..the one and only :P

19 comentarii:

Anonim spunea...

Din Marasti la faculta e ok cu masina! Dar nu si in afara ei ( a se citi nopti prelungite de bautura si distractii) :))

magda spunea...

eu as lasa-o acasa... si mie-mi place sa merg pe jos cu muzica:D...si traficul in cluj e super enervant. (desi mai nou am aflat ca bucurestenilor li se par extrem de amabili si politicosi soferii din cluj...nu ma mir)
poate vrea tatal tau sa o conduca :-?? sau sa o dea altcuiva?:)))
ideea ii ca se poate strica, si chiar mai des, si daca o conduci prin cj... (iti sifoneaza unu' bara, trebe dusa la service...iti intra careva in ea, la fel...) si mai ai si bani de dat si de umblat cu ea...
ma rog, pe scurt: fa ce simti! >:D<

Andra Magda spunea...

io te-as convinge sa o iei !!! ca dupa aia sa te combin sa mergem cat mai des la tarnita si faze de genu in fiecare weekend !!! :P

Eu.. spunea...

ce dragutze sunteti :*:*.....pai da Magda...asa e cum zici si is de acord...pe de alta parte... daca uit sa conduc...tre sa reinvat iar???...ufffffffffff nush!....tata are masina lui...e incantat ca daca o iau pe a mea is poate baga el masina in garaj :)):))

Eu.. spunea...

ioi u Andra...adevaru e ca...ma incanta ideea numa daca ma gandesc ca merem cu masina in TB-uri...caram recuzita and stuff (atat ne chinuiam cu trenu) :*

Andra Magda spunea...

super practic masinuta la indemana ! poti sa ma iei de acasa la 3 noaptea sa bem o cafea sau suc, dupa cum ziceam la tarnita :))))

dada si sa fie carate chestii :))

magda spunea...

d-api tuuuuh andra, nu mai bine iti iei tu permisu' si aduce ioana masina si o conduci tu?:))))

Eu.. spunea...

imi place ideea de 3 noaptea cu cafea :P....ce e ..sau unde e Tarnita?

Deea Cristea spunea...

apai, daca pactu' cu 'sera se iese u priteni,lasi masina acasa, ca deh mai bei o bere' atunci eu zic clar sa o iei...ui,cum te plimbi pe jos ca iti face placre, o sa iti faca placere si sa mergi la o tura,par example, plus ca in anumite contexte salvezi timp, poti merge in 'excursii', la cumparat lucruri care cantaresc(eu am o problema cu baxu' de apa)...noah,serios, e o provocare! u can do it,girl!

Andra Magda spunea...

deci Magda bine punctat :))

da` tot tre` sa o aduca :D

Ioana e aproape de Cluj, era un exemplu`.. putem sa vizitam Faget, Gilau, Belis, Somesu` Rece, Baci, etc,,, etc,,,

hehe numa` avantajeee :)) bine zice Deea

Eu.. spunea...

:)):)):))...tare faza cu Cavy...eu l-as lua...da il chinui in garsoniera!!!

Tuuu fete...pana vineri tre sa ma decid, cred ca merg maine pana la fete in predeal...si daca mor in accident..e clarrrr semn sa nu iau masina :)):))

pup u all :*:*:*:*

Mihai spunea...

si eu zic sa iei masina cu tine... nu stii niciodata cand iti prinde bine :)

Roxana P spunea...

In urma testului la Predeal o sa iti dai seama daca o vrei sau nu, dar eu in locul tau as lua-o pentru ca poate fi folositoare in multe situatii(drumuri lungi, plecari in weekend, economie de timp, nu te mai chinui cu trenul). Si ai face-o pe Andra foarte fericita:D

Léda spunea...

Ia-o cu tine! Oricum e indiferent daca se strica la CLuj sau la BV si macar si tatal tau o sa fie mandru:P
In plus ne trebuie masina la Neeeeexxt!

Eu.. spunea...

da da.....asa...sa o iau sa va fac voua poftele...facem zi speciala de mers in Polus? :))....da eu nu stiu tu Leda draga cum sa ajung la Arcalia :)):))

Andi spunea...

In caz ca bagi un part time job as a taxi driver ia-o la Cluj, daca nu... ori cauti o asociatie (studentesca) caruia sa o donezi :D , ori rogi pe ai tai de-acasa sa se joace de-a raliu' ca sa nu rugineasca in garaj. (de vandut nu se poate ca-i criza, nu? :P)

Eu.. spunea...

good point Andi cu donatu....da unde o las ca pe la caminul XIV e mereu full.....si nu se merita vanduta ca are 12 ani...in stare buna totusi...da nu scoti nimic pe ea:(....e buna pt incepatori ca mine....de o busesc e ieftin:D

Ali Gavra spunea...

ni mah, ce d eraspunsuri ai primit

las-o masina acasa ca tu o sa faci curu mare nu tatu!

:)

cheers

Eu.. spunea...

ni la Grava ce sfat constructiv!...ti pup tu!