vineri, 4 septembrie 2009

Boboaca again!

Damn.....am vazut la altii pe blog ca nu am mai umblat pe aici de 2 luni.....a naibii vacanta, aproape ca mi s-a atrofiat muschiul mental.....pledez ptr vacante de vara mai scurte!!!

Dar a fost o vacanta reusita - dupa un super sejur in Vama cu ASPR-istele....super festival la Timisoara (felicitari organizatorilor ISWinT)....zile petrecute cu ALE...si bestiala intalnire non-formala a ToT-istilor la Paraul Rece - acum bag o cura arzatoare de citit...poate poate imi revin si voi fi in forma pentru noua facultate pe care m-am decis sa o urmez , si anume Kommunikationswissenschaft un Oeffentlichkeitsarbeit (Comunicare si PR, UBB). Va invit de pe acum la Balul Bobocilor....de data asta particip :))....la Mister (vb lui mary)

Dor nebun de Cluj, scoala si ASPR-isti!!!

va puuuuuuuuuuuuuuuup!

5 comentarii:

Ali Gavra spunea...

Jeeeezzz

parca te si vad la Bal . hihihi

vin sa fac misto :p

tzuc la rozatoare

Andra spunea...

ooo Ieee

te asteptam la Cluj boboaca... muahahah !! :P

Eu.. spunea...

Ali ai dreptul sa faci misto...si eu am facut asta acum 3 ani :P:D: )) :*

Ms Andra :*:*

Claudia spunea...

Leapsa for u http://justcobaina.wordpress.com/2009/09/14/leapsa-de-la-rox/

Secretara spunea...

Si eu o sa fiu boboaca, dar la LLS. :P